"I've never been in style, so I can never go out of style"



(www.viewimages.com)


Lillian Gish. En av de vackraste kvinnorna som bebott denna planet.




Ok. Uppdatering i korta drag på allt som har hänt. Planerna gick som förväntat inte som de skulle. Men jag åkte i alla fall till Peru där jag spenderade 23 härliga dagar med sol, mat, familj och mycket annat.
Mitt 2007 har varit ett av de bästa åren i mitt liv (tillsammans med 2006). Jag förväntar mig att 2008 kommer att bli minst lika bra om inte bättre. Vintern kommer kanske inte bli speciellt rolig eftersom den kommer jag att spendera jobbandes. Men våren, dår händer det grejer ska du veta. Det ska flyttas tillbaka till Sverige, dock inte till min hemstad utan till en lite större och bättre(hoppas jag)stad. Väl där börjar min utbildning och efter det tar ödet mig dit jag hamnar!
Jag älskar att jag är så flexibel och gör precis vad jag vill.

Kvällen kommer att firas med de bästaste av dom bästaste. Eller firas och firas. Nyårsafton är för mig bara ytterligare en kväll som alla andra, det blir vad man gör det till helt enkelt. Det blir supa skallen som vilken festkväll som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0