when you are playing your guitar

hmm... undra om jag har haft internet mer än vad jag tror? nu funkar nämligen internet varje gång jag sitter i köket. Surt att det inte funkar i mitt rum, det är ju mys att ligga i sängen och interneta. Men det får bli någon annan gång. I alla fall har vi fixat en massa med mitt rum, jag har en ny bokhylla och en stol, resten får köpas nån annan gång, det bli ju så när man inte har bil. Jag är fan jävligt nöjd med mitt rum, bilder kommer när jag har städat, det är stort och man kan göra en massa. I like.

En person som har ett av de finare rummen är såklart the cherry blossom girl, allt hon har är fint, och för att inte börja tala om alla hennes fina bilder och kläder..
image213
(bild från the cherry blossom girl)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0