längesen nu

image310image311image312image313image314image315
Daisy Lowe (bilder från: isifa, gettyimages, bruno press)


Hej hej!
Nu har jag gått en hel vecka hos Makeupstudion. Det går jättebra och det är jättekul och intressant. Man kan verkligen se hur man förbättrar sig hela tiden. Just nu gör vi en naturlig dagsmakeup. Det kommer att bli så jävla roligt när jag är duktigare. Har redan planerat in en liten fotografering. I like
Jag har tränat idag. Har blivit frisk från min förskylning. typ. jag kan inte riktigt andas ordentligt genom näsan men men. I morgon kommer gamla sambo till Götet ska bli kul att träffa henne. Annars ska jag bara ta det lugnt och ta igen lite träning. Vad ska ni göra i helgen?

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0