make a change

Nu jävlar händer det grejer ska ni veta! Jag har börjat min makeupartist utbildning på makeupstudion här i göteborg. Började igår. Herre min jesus vad det är trevligt med smink, jag ska sminka som bara faen.
Om två veckor kommer jag att börja sminka modeller, så till alla som kan komma till göteborg och sitta modell för mig kan ju höra av sig! Jag borde gå och rengöra mina penslar och packa ner en handduk tills imorgon, men jag tar en liten paus från det. Ska göra det senare, påminn mig vettja. Faktiskt är jag jätteduktig med att gå i skolan, har inte alltid haft det lätt med skolor men nu gör jag faktiskt nått jag verkligen vill göra och nått som jag tror att jag kommer bli jävligt bra på! Allt är så himla roligt, t om läxor.

Idag flyttar en kollektivare och in kommer en ny. Ska bli spännande att se hur det blir, hon verkar ganska trevlig iaf, hon var ju här på intervju förra veckan.

Nått dåligt är att jag är helt täppt i ena näsborren, jag vill inte bli förskyld. Har annars börjat träna lite, kör varannan dag och det går helt ok, det är faktiskt väldigt skönt att träna.

ok det var allt för idag lämnar er med lite bilder från FW 2008-2009 kollektionerna
image304Emma Cookimage305Gucciimage306Dries Van Notenimage307Emma Cookimage308Emma Cookimage309Dries Van Noten
(bilder från style.com)

Jaha, FINN SEX RÄTT!

Kommentarer
Postat av: micaela

fan vad kul! :D
till och med jag som inte gillar smink så mycket (som du) blev sugen på att köpa lite efter jag såg allt ditt.
nu ska jag cykla till jobbet i min reflexväst. heeeeeee.
kram

2008-04-02 @ 05:07:44
Postat av: trilby

ja det är jätteroligt!! lycka till på jobbet. puss och kram

2008-04-02 @ 07:46:29
URL: http://tart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0