Don't you forget about me

Nu har jag flyttat och installerat mig i mitt nya rum. Fast jag behöver fortfarande en del möbler, men nu är jag en fattiglapp så vi får se hur det blir med det. Internet här är lite sisådär. Det finns internet ibland och ibland inte, mest inte så att ni vet det.
Kommer att börja jobba nästa vecka, verkar det som, jag som är sämst på att ha inget att göra. jaja, jag har ju en massa böcker som kan läsas, har även börjat gå en del promenader. Så nått kan man ju alltid hitta på. Så tips på saker som man kan göra som inte kostar nått, vill jag gärna ha!

image208
(bild från dailymail)

hittade en bild på mina favoriter, kate moss och daisy lowe, tror att det har något med att göra att daisy tog över annonskampanjen för agent provocateur.

Kommentarer
Postat av: There She Goes Again...

Älskar den där bilden på Daisy Lowe. Fan vad cool hon är! Vet du vart kjolen kommer ifrån?

2008-02-13 @ 13:54:53
URL: http://thereshegoesagain.blogg.se/
Postat av: Trilby

ja hon är cool som fan, har tyvärr ingen aning om vart kjolen kommer ifrån

2008-03-08 @ 20:30:37
URL: http://tart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0