Cocaine Blues

Ok, så min mamma ringde och frågade hur det hade gått med rummet. Jag berättade att jag hade fått det och sånt. Sen fick jag helt plötsligt lite dåligt samvete, och jag vet inte ens varför. Kanske för att jag inte hade berättat det för henne, fast jag har vetat det sedan i lördags? Kanske för att jag saknar min familj jättemycket, men när jag väl är hemma så umgås jag mest med mina vänner.
Jag tycker faktiskt inte om att vara vuxen vissa gånger. Jag vill bara vara hemma, hänga i soffan med mami och kolla på film. Eller äta mat med pappa. Eller skratta en massa med syster. Eller spela spel med bror. Eller bara umgås med alla över en god middag som mamma har lagat. Jag tycker inte alltid det är kul att laga mat till mig, jag tycker inte heller alltid att det är kul att städa, jag tycker inte heller alltid om att försörja mig själv. Jag tycker inte alltid att det är trevligt att bo någon annanstans. Eller att vara vuxen. Just nu är jag själv och känner mig ensam.
Nu ska jag äta lite mer chips, tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0