Idag förtjänar jag inte att må bra

image2
Fotograf: Peter Lindbergh
Modell: Amber Valletta
(bwgreyscale.com)


Fet bakisångest, som vanligt. Men vad trodde jag?
Jag har ett nyårslöfte som ska hållas i alla lägen, även om jag så måste ge upp mitt älskade drickande helt.
Jag ska aldrig mer fylleringa till vissa personer!
Jag ska även ha mer respekt för mig själv än jag någonsin har haft förr. Vilket innebär att jag antagligen kommer att torka ihop helt, men det är smällar man får ta, måste sätta mer värde på mig själv. Jag är mer värd än vad jag tillåter mig själv att tro!

2007 och även 2006 har varit år där jag har vuxit och lärt mig mycket om mig själv och jag hoppas på att 2008 ska ta mig ännu lite längre på rätt väg. Jag ska göra så mycket jag kan för att inte upprepa misstag som jag så många gånger har gjort om, gång efter gång.
Äsch jag vet inte, jag vill i alla fall bli lyckligare och mer medveten om vem jag är.
Ja och sen ska jag sluta röka
gå ner i vikt
spara pengar
resa mer
osv osv.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0