Min stora tjocka far

Han är bäst i världen, han är där för mig hela tiden och han hjälper mig med allt. Mest av allt vill jag köpa en massa presenter till honom för att visa min tacksamhet, men han får nöja sig med ett tack, för jag har inga pengar. Jag har typ haft världens konstigaste helg, har spenderar den framför datorn, grinandes(?!). Varför vet jag inte. Utan jag började bara helt plötsligt grina lite igår kväll och slutade i dag på dagen. Hmm konstigt, det finns inget jag är ledsen över. Visst det är lite jobbigt med flytten men det är ju inget som känns hopplöst. Flytten går förresten helt bra, jag börjar att flytta på fredag och kommer att flytta lite varje helg tills jag flyttar helt i slutet av februari. Då kommer jag äntligen att slippa den här hålan. När jag väl har landat i Göteborg kommer allt bli mycket bättre, jag kommer att börja gå mina morgonpromenader som jag har saknat jättemycket. Jag kommer att hitta kompisar som jag kan umgås med mest hela tiden. Här har jag bara haft en och det är hon jag bor med. Här har dagarna sett ut som så att jag vaknar, gör mig iordning, frukost och sen vidare till jobbet. Jobba, jobba, jobba och sen hem till datorn och tvn sen upprepas allt varje dag. Så har det sett ut sen jag kom hit. Planen var ju att jag skulle leva ett hälsosamt liv och spara en massa pengar. Jo tjena! Det gick inte så bra, alldeles för mycket chips och onyttig mat som pizzor. Mer vin än vad som var planerat och alldeles för lite motion. Men nu jävlar, ny stad, ny omstart på livet. Vi får se hur det blir men jag är jävligt optimistisk.

image188
Kirsten Dunst för Miu Miu Vår 2008
( bild från http://community.livejournal.com/ohnotheydidnt/19431144.html)

Kommentarer
Postat av: micaela

ja han är bäst.
det kommer att gå bra. göteborg verkar mysigt. jag vet ett ställe vi kan gå till och äta veganpizza.
puss

2008-01-28 @ 14:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0