pins and needles

Tar en lite paus från sammanfattningarna, det är roligt att göra men nu är jag helt död. Jag kommer antagligen ha årets tråkigaste helg. Är alldeles ensam hela helgen, funderar på att jobba lite extra imorgon men jobbet är ju inte det roligaste. Men skulle verkligen behöva pengarna nu. Vi får se, vi får se. På tv- och filmfronten går det helt ok hehe. Jag kollade Juno igår. Den var bra, helgod rakt igenom. Michael Cera och Ellen Page. Min nya favoriter. Kollade på Saw 4 här om kvällen. Jag brukar oftast avstå från att kolla på filmer som kan göra mig rädd, eftersom jag inte finner det trevligt att vara rädd. Saw 4 var min första Saw film. Den var helt ok. Och jag satt och kollade igenom hela utan att hålla för öronen. Ok jag kanske gjorde det någon gång i början, men det var tills jag insåg att hela filmen skulle vara likadan. Blod, inälvor och sånt det tål jag. Sånt berör mig nästan inte alls. Men skräckisar som är läskiga med tex övernaturliga fenomen, ufon, spöken, djävular osv. Jag hatar det. Efter att jag hade sett exorcisten första gången, sov jag i min lillasysters säng i en vecka. Kommer du ihåg det? Ja och sen tycker jag faktiskt att Scream och Jag vet vad du gjorde förra sommaren-filmerna är lite läskiga, men det är nog för att jag inte är beredd på att folk(mördare) ska hoppa fram i rutan, bara sådär. Lite otrevligt.




Sen har jag två av en jävligt snygg Naomi Cambell. Mycket pinuppa över bilderna. i like.
image162image163

Naomi För Vogue España(95) av Matthew Rolston

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0