Ytterligare en bild som jag har hittat någonstans

image16
Hur är det egentligen, får jag lägga upp vilka bilder jag vill? Vem eller vilka ska man ge credit? Vad finns det för regler? Kan vara bra att veta.



Idag har jag inte gjort mycket annat än att jobba. Men idag till skillnad från andra dagar gick det mycket bra. Fast jag blir så jävla trött i huvudet efter några timmar så det blev inget extra jobbande. Så jobbigt att jobba ibland.
Idag har jag inte spenderat några som helst pengar. Bra, så ska jag fortsätta. Måste börja rocka det fattiga livet. och det värsta är att jag inte kommer att ha det "bra" ekonomiskt förrän i slutet av februari. Tar hårt pengamässigt att åka till Peru på semester och vara borta en hel månad. Kommer bara att få lite semesterpengar vid löning. Suger mycket med tanke på att jag bara ska få 50 %. Men jag får väl finns något sätt att klara av det. Det är ju inte direkt så att jag inte har varit fattig förr.

Kommentarer
Postat av: carin

gud så snygg hon var där! är det en gammal bild?

2008-01-11 @ 00:35:59
URL: http://carins.blogg.se
Postat av: Trilby

Japp. Om jag inte minns fel så är det från början av hennes modellkarriär

2008-01-11 @ 08:04:15
URL: http://tart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0