So I took what I could get

Woho, så vaknar man på morgonen, sätter på datorn för att kolla lite l word och vad hittar man då? internet! det här är typ tredje gången jag har internet sen jag flytta hit.
Allt och inget har hänt sen senast, har vart i oslo över helgen och hälsat på exsambo, det var väldigt trevligt och mysigt. Blev lite mycket fest på lördagen men det är sånt som man får leva med. Jag har så himla mycket att ta igen på internet man vet ju inte ens vart man ska börja.

image210
jävligt snygg nyårsaftonbild med Anja Rubik, fast nu vill jag mest av allt att det ska bli sommar. Här regnar det och blåser det  mest hela tiden.

Kommentarer
Postat av: micaela

fan vad bra!
hoppas det stannar. konstigt att erat internet funkar nu efter alla stormar och sånt som ni har haft. :P

2008-03-03 @ 09:58:44
Postat av: Trilby

jag hoppas också att det stannar, idag har det nog slagit rekord har ju nästan haft det hela dagen, fast det vet du ju redan

2008-03-08 @ 20:28:54
URL: http://tart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0