Changes?


Nu funkar inte Blogg.se alls för mig. I skrivande stund är klockan 23.43 den 9 januari 2008. Vet ej när detta kommer att läggas upp. Man sparar på ett ställe, Ctrl c:ar och sen Ctrl v:ar. Bara för det vill min ordbehandlare stava alla orden till frivilligt namn. Carl av alla namn?

Iaf finns det nu ytterligare lite planer i min framtid. Det kommer att flyttas till storstaden. Det ska bli jävligt gött att inte ha samma rutiner som man har i den här hålan. Och då snackar vi håla. Alltså staden ligger i en djup dal, vilket gör att den är fylld med snö och är mycket minst 4 grader kallare än vad det är 10 mil härifrån och där finns inte heller snön. Jag vill inte längre inte ha något att göra. Jag vill kunna gå en morgonpromenad utan att behöva gå på vägen. Jag vill gå på spår eller trottoar. Jag vill kunna gå runt i affärer, med någorlunda vettiga kläder och saker. Jag vill kunna ta en fika med en massa vänner på något mysigt fik. Här har jag ju bara en vän. My partner in crime, the dear one.

I vilket fall så måste jag nu först hitta en lägenhet/rum att bo i, när jag kommer till Sverige. Det är verkligen lättare sagt än gjort. Det är inte många som vill hyra ut för en kort period. I värsta fall får jag stanna längre. Men jag behöver åka tillbaka hit efter utbildningen och skaffa mig återigen en någorlunda stabil ekonomi. Aja jag har i alla fall ca två månader på mig att försöka fixa allt. Borde gå. Jag är i alla fall optimistisk!


(ja se där, tog inte ju inte mer än en natt!)




image14              image15


Gamla Nicole Richie outfits som jag fortfarande tycker är jävligt snygga. Hoppas att jag blir en smalis i år, då ska jag fan rocka hög midja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0