Get Down Make Love

Oftast när man har kollat på olika filmer känner man igen skådespelarna. Men när blir det för ofta? Jag håller på att kolla på I Now Pronounce You Chuck And Larry. Killen som kommer hem till dom i början av filmen och ska kolla upp om dom bara spelar homo, han spelar programledaren i Little Miss Sunshine. I Little Miss Sunshine spelar Steve Carell morbrorn i familjen. Han spelar även Andy i A 40 Year Old Virgin. Seth Rogen spelar Cal i samma film. Han spelar även polis i Superbad där även Michael Cera har en roll. Vilket han också har i filmen Juno. JK Simmons spelar Junos pappa. Han har även en roll som nazi-frången i Oz. Hon som spelar Gloria i Oz har även en roll i Dexter.Och så fortsätter det i all evighet. Och det här är filmer och serier jag har sett på dom senaste veckorna/dagarna. Man kan även se vissa som spelar mindre roller i tex House har andra roller i Lost eller Nip/Tuck. Jag vet att jag kollar mycket på filmer och tvserier. Men det börjar bli lite komiskt att man bara ser samma folk gång efter gång. Borde nog skaffa mig en bredare samling av serier och filmer.






image165 från när Naomi var som snyggast i Michel Jacksons In The Closet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0