Jag fryser och jag vill att det ska bli lite varmare

Ligger under täcket och fryser lite. Det är kallt här och det har snöat inatt. Jag tycker om när det är varmt, vill att det åtminstone ska börja bli vår. Då skulle jag ha klänning på mig, kanske någon av de här.
image189

image193
(bilder från cobrasnake, Alexander McQueen S/S 08 style.com, Miu Miu S/S 08 style.com, corbis)


Det är lite tråkigt att jag inte tycker om att frysa annars skulle jag gå i klänning året runt. Härom veckan hade jag klänning på mig under en hel dag. Dagen efter var jag hemma från jobbet pga förskylning. Det var inte så skoj.

Kommentarer
Postat av: Trilby

mmm veganpizza smaskens.. jag tänkte ju vara vegan i 2 veckor men jag har tänkt om lite. hehe

2008-01-28 @ 17:40:32
URL: http://tart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0