Note to self

Kom ihåg att gå en promenad på minst en timma innan frukost.
Kom ihåg att aktivera dig under dagen och sitt inte bara framför datorn.
Kom ihåg att äta minst en gång till än vad jag har gjort idag.
Kom ihåg att tänka positivt om framtiden.
Kom ihåg att inte surna till för minsta lilla.
Kom ihåg att ladda ned en massa filmer under natten för jag kommer säkert inte att göra nått på listan.

Nu ska jag sova. Hoppas inte att katten väcker mig. Och jag lämnar er med en bild från Moshinos senaste annonskampanj
 
image179
Modell: Alana Zimmer
Fotograf: Patrick Demarchelier
Moschino vår sommar -08 

Kommentarer
Postat av: micaela

haha jo det kommer du visste.
puss ha en bra dag.
hoppas vi ses i helgen. :)

2008-01-27 @ 11:34:09
Postat av: Trilby

ja tji fick jag.. men itne fan har jag gjort nå vettigt idag förrutom att diska.

2008-01-27 @ 15:41:59
URL: http://tart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0