Something sweet

image197
(bild från fabsugar.com)

Inte ofta man får se henne le. Men hon är söt när hon ler. Som en liten apa.
Idag har det varit en ganska skön dag på jobbet. En massa driftstans, vilket betyder att jag inte behöver jobba så mycket. Fast det betyder ju också att jag inte tjänar så mycket. Tur att man i alla fall har timlönen, hur skulle det annars se ut?
I morse när jag gick upp hade katten kissat ner hela köket nästan, det var onaturligt mycket kiss överallt. Eftersom han inte bor hos oss utan bara sover här över natten, så har han nog hållt sig tills han helt enkelt inte kunde mer. Stackarn. Han är en söt liten kissekatt som jag kommer att sakna jättemycket när jag flyttar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0