when all this get old?

Nej jag har inte skaffat mig ett liv, jag sitter med en av mina bästaste och dricker vin och babblar en massa. iofs sitter vi med varsin dator och är inte jättesociala med varandra, men det är så vi är. Nu har ännu en flaska rött öppnats. Vi sitter och lyssnar på min pojkvän Mick Jagger.
Jag är glad och jag vet att allt kommer att ordna sig. Jag förväntar mig att imorgon kommer jag inte att gråta alls. Jag har kommit fram till att jag har gråtit varje dag för att jag har vart stressad. Nu har allt ordnat sig känner jag. Om det skulle bli problem så tar jag smällen när den kommer. Allt kommer ordna sig, det har det jämt gjort.
Jag kommer att sakna mycket, men jag ska inte bli ledsen, jag kommer att åka till huvudstaden och hälsa på och viseversa. Jag är lycklig och det tycker jag om att vara.


image198
image199
Natasha Poly för jag vet inte från jag vet inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0