everything

Sitter och kollar på melodifestivalen, har fått finbesök idag av pappsen och lillasyster så det blir en lugn kväll.
Ja Kristian Look ser jävligt cool ut. Det tycker jag om.
Jag blir lite rädd när jag ser Carola, hon ser ju till och med helgalen ut. Usch.

image212
(bild från elle.com - Alexander McQueen SS 08)

Just nu ligger jag i en liten ekonomisk kris och jag har hittat ett par fina skor som bara kostar 300 på din sko och jag kan ändå inte köpa dom. Sorligt men sant, hoppas att dom är kvar när jag får lön. Jag behöver ett par nya parteyskor nått i stil med McQueensen, har faktiskt blivit lite av en hejare på klackar även om jag kanske just nu bara är i den korta klacken-stadiet, men snart då jäääävlar.

Igår blev det en trevlig kväll, först hade vi tacopaj- och vinkväll i kollektivet sen blev det tjuvrökning under fläkten med tillhörande fylleprat, fast ändå inte så mycket fylla. Sedan blev det av till ett av dom trevligare ställena här, där det blev en del dans och öldrickande. Man mådde som man förtjänade i morse om jag säger så, men har klarat mig ganska bra. (FAN VA GÖTT ATT CAROLA INTE KOM VIDARE) Idag kom somsagt far och syster, har blivit en del kringflackande och ätning, men det är alltid trevligt och imorgon blir det ikea! ny bokhylla, nytt bord kanske nått mer om vi på något sätt kan ta hem allt utan bil. Vi får se hur det går.

Efter allt utomlandsbabbel igår är jag nu sjukt sugen på att åka någonstans, får nog ta och åka till norge och tjäna lite cash, sen blir det nog av till Spanien på semester och i höst om jag inte pluggar nått blir det nog New York, om allt går som det ska, men jag vet nu med mig att jag mest babblar om allt jag vill göra men sätter ingenting till verket. Hehe vi får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0