Paranoia

Hmm.. Varför ska jag jämt bli helt paranoid när jag har äventyrat? Konsekvenssvaret vill jag fortfarande ha och det gör inte saken bättre att folk inte dyker upp. Sur jag blir. Jaja jag vet att det bara är fjanterier från min sida. Men jag kan inte låta bli att få den här jävla paranoian. Suck.
Annars har det varit en väldigt tung och tråkig dag. Nytt projekt och jag sög verkligen idag, arbetsmoralen var inte på topp kan man säga. Det är jävligt enkelt att inte snacka med folk. Ibland får jag helt enkelt ångest över att prata med folk. Ibland känner jag helt enkelt för att byta jobb, men jag väljer att inte göra det eftersom det finns så många fler bra dagar än dåliga. Dåliga dagar har man ibland, på alla jobb.
Vädret suger idag, såklart började det att spöregna precis när jag gick ut från affären och var påväg hem. Såklart att mitt paraply gjorde uppror hela vägen hem, kunde lite gärna ha gått utan.
Hoppas att jag blir trött snart så att jag kan vakna imorgon och ha en bätre dag än den jag har idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0