Så tjejig man kan bli

Jag behöver tips om ansiktsprodukter! Nu när vintern närmar sig börjar min hud att bli väldigt torr efter att jag har duschat, skulle behöva en bra kräm eller nått. Jag är ju inte så bra med sånt eftersom det ända jag använder är ingenting, tvättar mig med tvål och vatten och inget annat. Men tänkte börja bli lite tjejigare och börja med nån kräm i alla fall, så att jag inte behöver se ut som ett klappmongo varje morgon. Det får gärna vara av märken som finns runt i hela världen så att man kan köpa det på nån flygplats.

Igår var det personalfest, skulle inte vilja påstå att det var det roligaste jag har gjort tidigare i mitt liv, men maten var helt ok, och mitt lag vann quizen (jag tar åt mig all ära!). Folk börjar prata mer med mig och jag börjar prata mer med dom, kan ju även bero på att det var en del alkohol med i bilden. T-O var hur gullig som helst och började fråga ut mig och saker som alla tydligen vet en massa om, oops. Och den personen är ju inte helt normal och eftersom jag ska börja spela med mina egna spelregler och ingen annans så får jag nog lägga ner helt. Lite tråkigt när jag vill äventyra lite mer med karln. Men är man störd så är man och då blir det ingen mig med i spelet.

Om några timmar åker jag till Sverige och på tisdag blir det av till soliga Spanien. Fan va skönt det kommer att bli, jag är verkligen förtjänt av den här semestern, behöver ta en paus från jobb och från kyla och det tråkiga. Nu kommer det bara att bli fest och sol i lite mer än en vecka! Ska bli så jävla skönt att träffa folk jag inte har träffat på väldigt länge.

Annars då.. folk dör i överdoser. Knark kan verkligen vara det sämsta som finns. Varför knarkar folk ner sig så att dom dör? Jag förstår ju spänningen och att det är ganska trevligt och roligt att vara nerknarkad, men det suger när det blir för mycket och folk går ner sig så jävla mycket. Sen blir det som det blir. Suug!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0